KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED


Mis riikidesse sportpuls.ee saab tellida tooteid?

Tellida saab Eesti ja Soome

Kui palju maksab kohaletoimetamine?

Ostes üle 60 eur väärtuses tooteid, on kohaletoimetamine Eestis ja Soomes tasuta.

Kohaletoimetamise tasu sõltub riigist ja paki saatmise viisist - vastava valiku saate teha ostukorvis olevate toodete eest tasumisel. Kogu paki kohaletoimetamist puudutav informatsioon on kättesaadav siit.

Kuidas on mul võimalik tasuda ostu eest?

Tellimuste eest saab tasuda krediitkaardiga (Visa, MasterCard), EveryPay keskkonnas, Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, Nordea, LHV pank). Kõik e-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes.

Kuidas ma saan oma pakki jälgida?

Peale ostu sooritamist saadetakse teile paki jälgimisnumber. Vastava saatja valimisel saate paki teekond jälgida alljärgnevatelt Omniva ja Itella SmartPOST jälgimisaadressitelt:

* Kui saite tellimuse tegemise kohta kinnituskirja, kuid paki teekonda ei õnnestu sellegipoolest jälgida, siis ärge muretsege - paki info ilmumine Omniva või SmartPOSTi süsteemi võib mõnikord võtta aega kuni 24 h.

Kui pakk ei ole kokkulepitud ajaks teieni jõudnud, siis võtke meiega ühendust aadressil epood@sportplus.ee. Palun lisage kindlasti ka oma tellimuse number. Kõikidele päringutele vastame ühe tööpäeva jooksul.

Kas selleks, et Sportplus.ee  e-poest osta, peab mul olema kasutajakonto?

Ei, konto olemasolu ei ole kohustuslik. Kui aga soovite saada osa mitmetest hüvedest siis soovitame ennast registreerida kliendiks. 

Miks ma peaksin e-poes kliendiks registreeruma?

Võimalus jälgida oma paki teekonda ja varasemaid oste.

Kiirem maksmisprotsess järgmiste ostude sooritamisel.

Eripakkumiste saamise võimalus oma e-posti aadressile.

Kas e-poes saab tooteid broneerida?

Kahjuks ei ole e-poes võimalik tooteid broneerida. Soovitame välja valitud toote kohe ostukorvi lisada ja tellimus kinnitada.


Kui kiiresti minu tellimus täidetakse?

Paki kohaletoimetamise kiirus sõltub teie asukohast. Eesti piires jõuab pakk teieni 1-3 tööpäeva jooksul. Paki kohaletoimetamise kohta lugege täpsemalt siit 

Kuidas ma saan kaupa tagastada?

Kauba tagastamine on väga lihtne - seda saab teha 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist.

Kui kiiresti tagastatakse mulle raha?

Raha tagastamine toimub samuti 14 päeva jooksul ostu sooritanud isiku kontole.

Tagastamise kohta loe täpsemalt siit 

Teil on erinevad brändid. Kas toodete mõõdud on brändide lõikes ühesugused?

Spordibrändid võivad kasutada erinevaid mõõtusid, mistõttu soovitame enne ostu sooritamist kindlasti tutvuda mõõdutabeliga. Mõõdutabeli leiate siit.

 

Tasusin tellimuse eest ning minu makse ebaõnnestus. Mis võiks olla põhjuseks?

Veenduge, et teil on piisav summa kaardil ning teie kaardiga saab internetis maksta. Võimalik, et ületasite Teie kaardi päevalimiidi. Rohkema info jaoks palun võtke ühendust pangaga.

Kui te olete veendunud, et Teie kaardil on piisav summa tellimuse eest tasumiseks ja Teie kaardiga on võimalik maksta internetis, kuid teil ei õnnestu makset lõpuni viia Sportplus e-poes, palun kaaluge EveryPayga tasumist. EveryPayga tasumine on turvaline ja krediitkaardi registreerimine EveryPayga kontoga võtab aega vähem kui 5 minutit.

Kui Teie makse ebaõnnestus, soovitame Teil kontrollida kaardi väljavõttelt, kas raha on Teie kontolt maha läinud või broneeritud. Palun võtke meiega ühendust, kui summa on maha läinud või broneeritud, ning me palume pangal selle Teie kontole vabastada.