KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED


Mis riikidesse saab tellida tooteid Sportplus.ee e-poest?

Tellida saab Eestisse, Lätti, Leetu ja Soome.

Kui palju maksab kohaletoimetamine?

Ostes üle 79 eur väärtuses tooteid, on kohaletoimetamine Eestis Omniva ja Itella pakiautomaati tasuta.

Kohaletoimetamise tasu sõltub riigist ja paki saatmise viisist - vastava valiku saate teha ostukorvis olevate toodete eest tasumisel. Kogu paki kohaletoimetamist puudutav informatsioon on kättesaadav siit.

Kuidas on mul võimalik tasuda ostu eest?

Tellimuste eest saab tasuda turvaliselt krediitkaardiga (Visa, MasterCard) või Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, LHV Pank, Luminor, COOP Pank). Makse toimub väljaspool e-poodi teenusepakkuja Montonio turvalises maksekeskonnas. Kõik e-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes.

Kuidas ma saan oma pakki jälgida?

Peale ostu sooritamist saadetakse Teile paki jälgimisnumber. Sisestades saadud koodi vastava saatja kodulehel olevasse otsigusse saate paki teekonda jälgida. Otsingud leiate järgmiselt Omniva, DPD ja Itella SmartPOST jälgimisaadressitelt:

* Kui saite tellimuse tegemise kohta kinnituskirja, kuid paki teekonda ei õnnestu sellegipoolest jälgida, siis ärge muretsege - paki info ilmumine Omniva, DPD või SmartPOSTi süsteemi võib mõnikord võtta aega kuni 24 h.

Kui pakk ei ole kokkulepitud ajaks teieni jõudnud, siis võtke meiega ühendust aadressil epood@sportplus.ee või telefonitsi numbril 52 96 338. Palun lisage kindlasti ka oma tellimuse number. Kõikidele päringutele vastame ühe tööpäeva jooksul.

Kas selleks, et Sportplus.ee e-poest osta, peab mul olema kasutajakonto?

Ei, konto olemasolu ei ole kohustuslik. Kui aga soovite saada osa mitmetest hüvedest siis soovitame ennast registreerida kliendiks. 

Miks ma peaksin e-poes kliendiks registreeruma?

Võimalus jälgida oma paki teekonda ja varasemaid oste.

Kiirem maksmisprotsess järgmiste ostude sooritamisel.

Eripakkumiste saamise võimalus oma e-posti aadressile.

Kas e-poes saab tooteid broneerida?

Kahjuks ei ole e-poes võimalik tooteid broneerida. Soovitame välja valitud toote kohe ostukorvi lisada ja tellimus kinnitada.

Kui kiiresti minu tellimus täidetakse?

Paki kohaletoimetamise kiirus sõltub Teie asukohast. Eesti piires jõuab pakk Teieni 1-3 tööpäeva jooksul. Paki kohaletoimetamise kohta lugege täpsemalt siit 

Kuidas ma saan kaupa tagastada?

Kauba tagastamine on väga lihtne - seda saab teha 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist. Tagastamise kohta loe täpsemalt siit 

Minu saadetisega ei olnud kaasas arvet ega tagastuslehte?

Me ei lisa pakki kaasa paberkandjal dokumente. Säästame loodust ja kasutame elektroonilisest edastatavaid dokumente.

Miks ma ei ole saanud tellimuse kinnitust e-posti aadressile?

Kui tellimuse kinnitus ei ole tulnud e-posti aadressile, siis on võimalik, et see on läinud rämpsposti/spam kausta. See esineb peamiselt gmail.com kasutajatel.

Kui kiiresti tagastatakse mulle raha?

Raha tagastamine toimub samuti 14 päeva jooksul ostu sooritanud isiku kontole.

Tagastamise kohta loe täpsemalt siit 

Teil on erinevad brändid. Kas toodete mõõdud on brändide lõikes ühesugused?

Brändid võivad kasutada erinevaid mõõtusid, mistõttu soovitame enne ostu sooritamist kindlasti tutvuda mõõdutabeliga. Mõõdutabeli leiate siit.

Tasusin tellimuse eest ning minu makse ebaõnnestus. Mis võiks olla põhjuseks?

Veenduge, et Teil on piisav summa kontol ning teie kaardiga saab internetis maksta. Võimalik, et ületasite Teie kaardi päevalimiidi. Rohkema info jaoks palun võtke ühendust oma pangaga.